Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 27 november 2011

Foton från Nya Zeeland

Dags för lite fotouppdatering :) Detta inlägget blir endast Nya Zeeland och jag kommer lägga upp några till när vi kommit hem från de cd-skivorna med foton från aktiviteter vi gjort (som bungyjumpet) .. vi har ingen cd i vår mini-pc.. här kommer fotona! Enjoy!


Vandring på glaciären Frans Josef



Vinprovning i Blenheim



Fina vägar



Geijser i Rotorua



Lerbad i Rotorua



En maori-krigare



Fullt utrustad Mange med gasmask, hjälm och kappa när vi gick runt på den levande vulkanen "White island"



En ridtur i Paradise Valley, Rotorua



Sightseeing i Auckland



Hahei Beach, Koromandel.



Hot Water Beach där vi grävde en egen liten "Hot pool" :)







Fölsedagsmiddag med fin utsikt i SkyTower, Auckland, med våra vänner Pat och Mich.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar