Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 12 mars 2014

Ont

3 timmar och 15 minuter sov den lille busen. Ser så mysigt ut! 


Det gick förresten bra på 1årskontrollen idag. Förra kollen så hade han inte ökat i vikt som han borde men nu var han "i form" igen å hade tjockat till sig lite. Skönt :) 

Han fick en spruta vaccin i varje lår å skrek i typ 10 sekunder, sen va det lugnt. Men nu ikväll märks det tydligt att han har ont efter sprutorna. Han kan nämligen inte böja på benen.. Han går fram till leksaker som ligger på golvet å försöker nå dem utan att böja benen, vilket inte funkar.. Så då går han antingen vidare till nåt annat eller vill att jag ska plocka upp den till honom.. Stackars liten.. Håll tummarna att han slipper bli sjuk! 

Spisen är toppen ikväll. Den kan man ju leka med utan att böja på benen ;P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar