Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 18 mars 2014

Avvänjning pågår

Amningsavvänjningen pågår för fullt by the way! Så jag sover gott hela nätterna å Mange får ta nattpassen. Det går faktiskt mkt bra! Han somnar vid åtta å sover rätt så bra fram till 4, sen är han gnällig pga hunger.. Så kommer jag in å ammar å då somnar han om å sover fram till åtta.. Vi vill ju dock bli av med den där matningen vid 4-5... Så nu har vi tänkt om lite.. Slutat kvällsamma å istället försöka få i honom mer välling innan han somnar så han håller sig mätt längre. Vi kör så veckan ut å sen dra vi in morgonamningen oxå! Så förmodligen är det slut på ammandet från måndag.. Vi får se om planen håller! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar