Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 18 mars 2014

Ett gott skratt förlänger livet

Herre så KUL jag hade på jobb igår!! Massor med skratt, varav två gånger som jag skrattade så tårarna rann. Love it!! Härliga kollegor som bjuder på sig själva å som man själv kan va avslappnad med å därmed bjuda på sig själv ;) 

En av skrattattackerna kom då vi på fikan filosoferade över vilka nya förslitningsåkommor som kommer när vi är gamla.. Nu finns ju t ex musarm när man använt datormusen för mkt.. Vi kom då på bl a Selfie-arm!! Ha ha ha, så sjukt kul! 

Sitter nu på tåget mot jobb och ser fram emot ännu en glad dag! Som grädde på moset så är det ridning ikväll!! Yaaay :D 

Hoppas ni får en härlig dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar