Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 14 mars 2014

A lovely day

Hade en underbar dag igår! Ännu en ledig dag med Luddiludd :) vi spenderade en riktig heldag med några från mammagruppen i Malmö. Från 9-16 ungefär! Underbara mammor å fantastiska barn! 

Ludde var inte riktigt sig själv, det märktes att han var påverkad av vaccineringen.. Ville inte äta ordentligt, var gnällig å hade ont i benen. Men ingen feber eller nåt sånt. 

Efteråt hämtade jag upp Mange å så tog vi en snabb sväng på emporia där vi köpte solglasögon till Luddi och en riktigt snygg skinnjacka :) han kommer va såååå cool i vår å höst! Köpte även tunna överdragsbyxor så han slipper bli fuktig när han busar i trädgården eller åker rutschkana. 

Sen åkte vi till en Handelsträdgård utanför Kävlinge å köpte två blåbärsbuskar! :D mmmmumma så gott det ska bli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar