Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 25 mars 2014

Helgen som gick

Dagarna går så fort! Både vardagarna och helgerna.. Hade iaf en bra helg med massor att göra.

Babysim i lördagsmorse, vilket inte va nån höjdaridé mitt i när jag håller på att sluta amma.. Luddi blev förtvivlad när jag bytte om å han kom på att han ville amma.. Men men, det gick bra ändå och han lugnade sig när han fick vanlig mat.

Sen var vi i Höganäs på 124års kalas från 13-23 så det va fullt ös. Jättemysigt och gott!!

På söndagen fick vi fint besök av Erica å lille Edvin. Först lek inne, lunch, promenad å sen satte vi oss å fikade i trädgården när barnen sov :)

Efter att de åkte hem så rensade vi lite i trädgården. Skönt att få gjort. Tömde den lilla dammen å tog bort den. Vi vill inte ha den eftersom det är stor drunkningsrisk för Ludwig. Där den var satte vi ner blomlådor och kommer odla kökskryddor som basilika m.m. vi ska fylla hålen runtomkring men nedan finns eTT typ "före"foto ;)

KUL MED TRÄDGÅRD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar