Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 22 december 2013

två dagar till julafton!

Är så trött men har för en gångs skull lite tid så ska skriva lite.. Jag har typiskt nog åkt på en förkylning... blä! Två dagar innan vi ska ha julafton här hemma med huset fullt.. suck! använder en ny produkt från apoteket, en munspray som ska lindra symptomerna på förkylningen å än så länge verkar den hålla bacillerna i schack :)

Imorn ska allt det sista (ganska mkt) handlas, bord ställas i ordning, huset städas, å det sista i köket fixas. puh! Tur vi är många som ska hjälpas åt! Manges syrra som bor i Umeå å hennes kille samt deras underbara hund Marley bor hos oss nu i två veckor. Supermysigt!

Just nu är de å käkar middag med Mange å Luddi hos Manges syrra som bor här i Kävlinge. Jag fick chans att vila lite å det är så skönt med lite lugn å ro. Full fart på Luddi hela tiden nämligen. HAN GÅR!! ha ha.. 9,5 månad gammal har han tagit sina första steg själv. än så länge bara 3-4 steg men dock ;) så han vill iallafall hela tiden gå runt i huset och hålla oss i handen.. därmed inget lugnt mys eller sitta å leka i lekrummet. TUR Mange är ledig nu i två veckor!!

Nä nu ska jag ta en panodil å en kopp te. wohoo!

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar