Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 6 december 2013

Chocolate

I'm back! :) haft fullt upp antingen med aktiviteter eller migrän/huvudvärk.. Puh.. Inte kul att va hemma med barn när man har migrän... Jättetrött just nu så det blir bara en snabbis.. 

Såg nyss ett foto på Instagram på en ledsen bebis å kommentaren löd att bebisen (typ 9 månader som Ludde) var ledsen för att hon inte förstod att man bara får lite choklad från sin chokladkalender varje dag... Jag blev så paff.. Varför ge en chokladkalender till ett så litet barn? De ska ju inte ens veta vad choklad är! Å varje dag? Är detta vanligt? Finna inte i min värld iaf... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar