Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 27 december 2013

Nattinatt

157 stycken läste min blogg igår.. Exakt samma antal idag! I förrgår var det 10 st!! Snacka om skillnad... Men dels berodde det på julafton å dels dålig uppdatering ;) 

Ikväll har vi varit på julmiddag hos manges moster. När vi kom hem så la jag Luddi å satte mig framför datorn å började sortera bilder. Så nu har jag hela 2012 färdigsorterat (tror jag) för att framkallas i en fotobok. Har nyligen gjort fotoböcker för vårt bröllop samt bröllopsresa (100 sidor var). Mycket roligare med fotoböcker än att titta i datorn! 2012 kommer dock nara bli en bok på runt 25-30 sidor. 

Tanken är att jag ska göra fotoböcker på alla år sen jag å Mange träffades! Lär ta ett tag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar