Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 15 december 2013

Fixardag

Idag har varit en riktig fixardag. 

Började med att rensa ur ena kyl/frysen som vi upptäckt hade pajat... Bara två veckor sen vi fick den.. Suck! Då e det tur man köpt två stycken som är delade med kyl uppe å frys nere! :) vi får klara oss med en sålänge.. Imorn ska förhoppningsvis en tekniker komma å kolla. Kan han inte laga den så kommer en ny kyl/frys på tisdag. Om allt funkar.... Let's hope! Massa saker som hade tinat så idag blir det storkok ;) finns värre saker! 

Sen har vi varit på Jula, rusta å Elgiganten å reklamerat/returnerat lite annat, samt självklart införskaffat nya prylar att fixa med. Alltid nåt att göra!

När vi kom hem käkade vi rester - tacos! Mums 


Å sen satte Mange upp vår fina kristallkrona. Det va pappa som kom på att farmors gamla fina kristallkrona bara låg å samlade damm på vinden. Å vi skulle ändå skaffa en lampa att ha ovanför matsalsbordet. Sååå fin :) kristallkrona... Nu känner jag mig verkligen vuxen! Ha ha.. 

Förutom lampan så har min händige karl satt upp grindar ovan å nedan trappen.. Skönt, för nu e Luddi snabb! 

Strax ska vi sätta upp en ny tavla som vi köpt! Var nämligen på en bekants vernissage i fredags å vi föll båda pladask för en av hennes tavlor! Ska ta ett foto sen å visa :) jag e så kräsen med tavlor men denna var precis i min smak. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar