Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 7 december 2013

Lugnet efter stormen

Vi har överlevt stormen Sven å huset står kvar :) en liten skada på huset men ingen större fara.. Det var två läskiga dygn måste jag säga.. Har aldrig varit med om (vad jag kan minnas) en storm som höll i så länge! Tacksam att vi inte bor vid havet å slipper dras med översvämningsskador. 

Idag vaknade vi till att det snöade. Myyyys! Mange öppnade dörren så Ludde skulle få se snön som föll ner ordentligt... Han blev helt tokig å fick världens utbrott när vi stängde dörren.. Han kommer nog gilla snön ;) sen satte vi honom framför fönstret så han bara fick sitta å titta på snön. Poppis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar