Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 26 december 2013

Snart kör vi!

Det är fortfarande december så jag snaskar på... Men från den 7 januari så kör vi! Då blir det fokus på viktminskning m h a kost å motion! Inget sött å drar ner på kolhydraterna. Inget revolutionerande utan en gammal klassiker ;) å ska planera in min motion varje vecka så den blir av. Alltså den utöver barnvagnspromenaderna.. Behövs inte mycket men inte fel med en extra push! 

Här har vi målet :) ca 15 kg... Men siktar först å främst på 10 kg! 

(Sorry för suddig bild men det får duga idag..) (foto från nyår för 3 år sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar