Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 25 december 2013

Dagen efter..

Bästa julklappen - Luddi sov 21.30-9.30 med tre amningarna :) 

Borde känna mig utvilad då jag sovit typ 9 timmar men är helt knäckt.. Denna förkylning är DRYG! Jättejobbig på kväll,natt,morgon men sen på dagen är det inga problem alls, då hörs det knappt.. 

Hade en härlig julafton iaf! Kändes fruktansvärt tråkigt att fira utan mamma å pappa å Erika å Oskar.. Men det blev en bra dag ändå. 

Första julen i vårt hus.. Första julen med bådas familjer. Luddes första jul. Toppen! 

Luddis fick så mkt fint å skötte sig så bra. Sov när vi åt julbord bland annat :) i 1,5 h så det kändes helskumt att få ta julbordet i lugn å ro. Ha ha.. 

Nu ska jag ta en panodil, nässpray å förkylningsspray (berättar om den en annan dag) och mysa ner i soffan med en bit julgodis till frukost! Seriöst fortfarande mätt sen igår! 

Tomtebröd bakat av syrran






Silltårta å snaps från svägerskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar