Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 17 december 2013

Tv

Idag kom ett efterlängtat paket! Från BOXER.. Efter nästan tre månader utan tv så har vi nu plötsligt 99 st (nittionio!!) kanaler!!!! Vi hade beställt med typ 15 st.. Så detta är nog en tillfällig startbonus... Så många kanaler så det blir övermäktigt. Går ju inte att välja vad man ska se.. Ha ha.. Snacka om i-landsproblem ;) 

Satte på Simpsons å Ludde blev helt hooked. Satt blickstilla å bara stirrade på tv'n.. En stund iaf, sen tröttnade han ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar