Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 17 december 2013

Mera mys!

Nä nu lägger jag ner det där med sova i spjälsängen! Har inte ens försökt... Ha ha! Vi skulle ju börja till helgen då Mange ska va ledig två veckor.. Men för varje natt som vi närmar oss så blir jag mer å mer övertygad om att vänta med detta.. 

1. Vi sover sjukt bra alla tre nu när vi har en extra bred säng
2. Ludde är superlätt att lägga 
3. Vi får långa sköna sovmorgnar
4. Jag kan sova medan Ludde ammar 

Finns ingen anledning att störa det som fungerar så bra. Vi tar det när det närmar sig att jag ska börja jobba. 

Dessutom blev jag påmind om en grej som jag egentligen visste. Just nu är Luddisen inne i en känslig fas i utvecklingen, kallad Separationsfasen. Så nu är det väldigt dumt att göra såna förändringar.. Nu myser å njuter vi av vår lille älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar