Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 8 december 2013

Sunday

Såååå trött å sliten idag! Men det va det värt! Kvällen blev väldigt lyckad :) några återbud i sista minuten tråkigt nog.. Fast det ena återbudet va ganska roligt! Fick ett meddelande på dagen att de bad om ursäkt i förväg ifall de inte skulle dyka upp, de hoppades kunna... Jag tyckte det va lite märkligt å funderade på vad som va anledningen.. En halvtimme innan alla gäster kom så hade jag precis tänkt på dem å tyckte det va lite irriterande att de inte hört av sig med besked.. Så gick jag in på Facebook för att se om de hört av sig.. Å då ser jag deras statusuppdatering nån minut tidigare : "vår grabb tyckte det räckte med 8 månader så nu är han född"! Ha ha ha, plötsligt kändes det helt ok att de inte hört av sig, de hade lite annat att tänka på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar