Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 4 mars 2012

sunday funday

Hade en supertrevlig kväll igår hos Sofie men tog det ganska lugnt så det e himla skönt att inte va så seg idag ;) Vi tog ju med oss min 11åriga systerson Hugo hem igår från Höganäs så han, Mange och två av Manges killkompisar hade grabbkväll och spelade en massa tv-spel och så. Hugo va helnöjd at att fick va med de stora killarna ;)

Nu är Hugo och Mange på Kallis å bastar/badar i havet och jag ska förbered lunchen. Min syster (från Höganäs) och resten av hennes familj ska komma hit och luncha innan vi ska på fölsedagskalas :) Blir ett viktväktarrecept faktiskt på Italiensk köttfärsgratäng. Spännande! Inte för att jag går på viktväktarna men det e ju inte fel att prova nytt recept.

Måste förresten berätta att min coola storasyster friade till sin sambo på skottdagen!! Så nu ska det planeras bröllop =D hihi..

Och Amelie, svaret på din fråga är att jag köpte årskort på Träningsvärket (inte Sportlife) men jag får träna hur mkt jag vill gratis på Tjugonde sålänge min remiss för sjukgymnastik där gäller, dvs mars månad ut.. så sen kommer det va träningsvärket som gäller igen ;)

idag kommer bli en onyttig dag! Dubbla kalas med massor av tårtor å kakor!! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar