Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 8 mars 2012

Trött

Extremt trött i kroppen efter dagens hårda träningspass på sjukgymnastiken. Tränaren/naprapaten förbjöd mig att träna mer denna veckan för jag tränat så hårt mån, tis , tor :) det blir dock simning på lördag vilket han tyckte va bra.. Men paus på gymmandet! Helt ok!

Känner mig så otroligt trött å orolig i kroppen allmänt... Imorn e det dags för Jacks återbesök på veterinärkliniken, å jag e så nervös... Denna långa väntan å oron tär på mig :( kan inte ens föreställa mig hur det känns för Isabelle som levt med honom i 15 år....

Känner mig väldigt förvirrad å ofokuserad på jobb, delvis pga alla tankar men även pga att jag håller på att lära upp två nya kollegor på jobb... Det e kul men man måste på nåt sätt tänka för 3 st istället för bara mig själv.. Måste ha koll på allt de gör å samtidigt göra mitt eget... Å så en hel del frågor på det.. Som ni förstår så blir det ju inte så lätt att fokusera.. Puh...

Nu ska jag ta mig ett bad å sen hopp i säng! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar