Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 3 mars 2012

En dag i ost-och-vinsmakernas tecken

Sitter i bilen på väg hem från Höganäs. Där har vi varit på en ost- och vinprovning på Oldsbergs Ost och det va riktigt trevligt och fantastiskt gott!! Jag fick det i 30års-present av mina systrar med familj. Fotot nedan är därifrån!

Nu ska jag hem å byta om å sen hem till min granne och vän Sofie som har ost å vin-tjejkväll för att fira sin fölsedag :)

Imorn blir det tårtkalas för min systerson Oskar som fyller 12 år idag och efter det ska vi på bästa kalas å fira Manges lillasyster som fyller 3 år !! Full fart som vanligt.

1 kommentar: