Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 3 mars 2012

Trevliga dejter

Äntligen helg... Det har varit en intensiv vecka på jobb så det e skönt med lite avkoppling.

Igår (fredag) så hade jag en lunchdejt med en gammal vän som jag inte träffat på flera år. Hon hade med sig sin lille söte Victor som hon födde för 6 veckor sen.. Bara 6 veckor sen å hon va så avslappnad å lugn å fin, som om hon varit mamma i hela sitt liv. Inga konstigheter lixom, en naturbegåvning :) många förstagångsmammor e ju så nervösa i början. Jättemysigt att träffad igen Annika!! får vi göra om snart!

Efter jobb hade jag tjejkväll med mina finaste Josie å Petra!! Middag på Moonlitlounge och sen drinkar å efterrätt på Moccasin.. Supermysigt! Många skratt, en del allvar och samtalsämnen om allt från toabesök till pensionen.. Som alltid med dessa två godingar gick kvällen alldeles för fort..

Foton på Annika å lille Victor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar