Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 7 mars 2012

Bra vänner växer inte på träd...

Dagen började kasst men har blivit bättre tack vare fina vänner.. Vad hade jag gjort utan dem?

Det började med att jag ställde mig på vågen imorse och fick en deprimerande överraskning... Tränar å tränar men inget händer på vågen :( inte nöjd! Har hamnat i sockerträsket igen å måste bryta!!

20 min senare fick jag ett sms från min finaste Josie som skrev "glömde förresten berömma dig i lördes...de syns verkligen att du kör hårt me träningen så fortsätt kämpa..du e jätte fin:-)"... Älskade Josie!! You made My day!!

Sen så lunchade jag med fina Amelie å pratade om allt å fick ett riktigt peptalk med bra tips å påminnelser om småsaker som hjälper. Så efter lunchen kände jag mig peppad till tusen!!

Nu ska jag föra en dagbok, precis som på Itrim-tiden, där jag fyller i om jag nått dagens mål samt dagens ris å ros. T ex mål som att promenera 30 min, träna x antal gånger/v och ris som att jag åt godis på en vardag eller ros som att jag tackade nej till kaka som jag bjöds på.. Samt regelbunden vägning som skrivs ner svart på vitt!!

Tack Amelie för tips å pep!! :)

1 kommentar:

  1. Det är inte alltid vågen som man ska titta på! Muskler väger mer än fett! Mät dig så kommer du att se skillnad! När jag gick på ISO så minskade jag med nästan 20 cm i midjan men "bara" 7 kg på vågen!
    Du är väldigt duktig Lina och va stolt över dig själv! Kramar

    SvaraRadera