Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 29 mars 2012

Skriva dagbok

Ligger i soffan med grym huvudvärk... Det e lite mycket nu... Men jag klarar mig ska ni se! Bara inte så peppig för tillfället..

Har ju många söta vänner som läser min blogg, Som blir oroliga när jag skriver deppiga inlägg.. Men ni ska veta att det är ok... Hade jag mått farligt dåligt så hade jag inte skrivit alls..

Jag har skrivit dagbok hela mitt liv.. Tills jag började blogga ;) Alltid behövt skriva av mig.. Tycker det e så skönt... Är jag arg å skriver om det så är det som om lite av ilskan rinner av mig.. Man behöver ju ventilera lite.. Å sen så har jag ju min fina MAN (svårt att vänja mig vid det ordet) som tar hand om mig å kramar om mig när tårarna rinner.. all kärlek till honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar