Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 29 mars 2012

Move that ass

Ikväll va jag å Mange ute på en timmes lång promenad. Så mysigt att bara gå runt i solen längst havet å prata.. Om livet.. Om framtiden.. det borde vi göra oftare!

Jag behöver överhuvudtaget blir bättre på att promenera och konditionsträna.. Jag har sen två veckor börjat ta trappan istället för hissen upp till jobb (5 våningar!).. Sjukt jobbigt men det blir lättare :)

Ska cykla å promenera dagligen oxå, minst 30 min.. Har varit nära under senaste veckan men inte helt där... Det blir 15 min cykel t & r jobb... Sen oftast 10-15 min promenad.. Vissa dagar mer.. Men jag ska ju Klara det all the way.. Å då vill jag ha 30 min i sträck.. Inte uppdelat.. Allt annat e bonus..

Köpte en sån där gymboll (som man sitter på å gör övningar) idag... Min sjukgymnast som rekommenderade att jag använder den.. Men den storlek han sa måste vara fel för denna känns så liten :( inte alls som den på gymmet..

I måndags hade jag sista sjukgymnastik-passet.. Hur ska jag klara mig nu?? Sån lyx det har varit 2 ggr/v med en PT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar