Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 3 mars 2012

Jackepack

Började dagen i stallet, promenad med Jack som e så rastlös att han nästan kryper ur skinnet.. Stackarn.. Igår skulle han på återbesök till veterinären och jag va så nervös. Jag kunde inte åka med så Isis skulle ringa efteråt å säg hur det gått.. Men hon ringde inte så jag va på helspänn hela dan, halvt gråtfärdig.. Jag va säker på att det hade varit så dåliga besked så att han hade avlivats på plats å att Isis inte ville berätta det när jag va på jobb.. Så när jag jobbat klart så ringde jag henne å väntade mig det värsta.. Men jag måste lära mig att hon e lite förvirrad.. Det visade sig att besöket hade blivit flyttat till nästa vecka, men hon hade glömt berätta.. Så jag hade oroat mig helt i onödan! Ha ha... Så nu håller vi tummarna t nästa vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar