Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 26 mars 2012

Cheesecake å brännskada

Haft en jättebra helg med vänner, familj och stallet :) firade pappsens fölsedag i fredags, hade middag med 12 pers hos oss i lördags och igår va det slappedag. Middagen i lördags blev lyckad, vi är verkligen lyckligt lottade som har så fina vänner :) jag hade gjort en fryst cheesecake till efterrätt som blev omtyckt :) första gången jag provade det men den va smaskig!!

Jag råkade dock bränna min arm på ugnen precis innan gästerna kom.. Rätt ordentligt.. Har blivit en riktig brännskada å inte bara en liten blåsa :( gör sjukt ont!! klantiga mig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar