Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 13 oktober 2011

trött...

ojoj, det blev inte nån matlagning i tisdags.. jag handlade mat men kände mig helt oförmögen att ställa mig å laga något.. så jag åt bara en macka.. knasigt... idag lagade sambon mat men jag kunde inte äta idag heller.. blev en surdegsmacka med leverpastej istället... konstigt.. men jag har känt mig så stressad å nervös inför resan. å då kan jag inte äta ibland.. det blir bra igen.. äter iallafall ordentligt på lunchen.. även om jag inte e sugen.. alltid nåt.

usch, inte kul just nu.. stressad på jobb, stressad inför resan, stressad av olika anledningar.. inget tålamod och inte mkt ork till att umgås med vänner.. men jag e så glad att jag har Jack! Va i stallet ikväll, och det är så avslappnande.. Behöver inte anpassa mig, stressa, lyssna, va social.. kan bara borra in ansiktet i pälsen å njuta.. andas in den underbara hästlukten.. komma ut.. och när jag rider så försvinner allt annat, all stress å alla måsten.. bara jag och hästen. Älskar det! Ska aldrig sluta rida igen...

hmm, inte världens mest positiva inlägg, men men.. Det går över tills jag gifter mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar