Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 15 oktober 2011

Möhippa!

Ni kan tro jag blev paff igår eftermiddag när mina vänner stormade in på jobbet med ballonger, skumpa m.m. och kidnappade mig. Jag fick på mig en fin krona med rosa slöja, banderoll å ballonger :) Kände mig sååå fin.. hihi!
Här e ett foto från när jag blir tillfixad på jobb:



Sen så fick jag gå runt på stan å fråga folk om äktenskapdråd.. ha ha.. lyckades bl a hitta en relationsstrateg som kom med ett superfint råd. Man ska ta 10 minuter varje dag som man får prata om sin dag medan den andre masserar en och sen byter man.. Väldigt nyttigt!

Sen satte de på mig en ögonbindel å så åkte vi taxi till en dansstudio där jag fick byta om till en slags tajt sexig underklänning medan de andra hade träningskläder på sig.. ha ha.. sen dansade vi Burlesk Striptease som är sexig dans på/runt en stol. Svårt men jättekul!! Har faktiskt lite träningsvärk idag så det va verkligen bra träning ;)

sen åkte vi (med ögonbindel på) hem till en av tjejerna å där togs ögonbindeln av i köket å där stod en inhyrd kock å förberedde en 3rättersmiddag från Rent-a-chef. Han lagade fantastiskt god mat!!!

Innan middagen fick jag måla en tavla av Mange som jag faktiskt blev väldigt nöjd med! Ni ska få se den när han har fått den :)

Sen va det tjejsnack å drinkar hela kvällen. Jag fick bl a berätta om första kyssen nånsin, om olika killar.. ja typ min kill-historik.. rätt roligt att prata om gamla minnen!!! och jag älskar ju att prata om mig själv så det va härligt ;) ha ha!!

Till sist drog vi ut till Hipp där vi dansade å hade kul.. Att ha krona med rosa slöja e ett riktigt bra raggningstrick, alla killar flockas runt en och vill dansa.. ha ha!

Jag saknade flera vänner som tyvärr inte kunde komma.. Jättetråkigt att inte få dela den kvällen med dem.. men förutom det så va det en fantastisk möhippa och jag är så tacksam att finaste tjejerna Sofie och Charlotte fixade detta <3

Idag har jag mått pissdåligt, sängliggande fram till kl 18 då jag fick duscha å fixa mig för vi skulle på 25års fest.. efter 2 timmar på festen så gav jag upp och gick hem.. ligger nu lite skakig under täcket... zzzzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar