Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 9 oktober 2011

sunday funday

Idag åkte jag och hälsade på i en kompis stall. Det ligger så fint vid bokskogen och har massa fina ridvägar runt omkring. Men oj som jag uppskattar vårt stall när man åker runt och ser andra.. vårt är så himla fint!! Skulle vara svårt att slita sig därifrån.. men det kostar ju också nästan det dubbla :/ men men, är man bekväm så är man.. Vi har det så bra! Och Vi är ett sånt härligt gäng och det betyder så mkt.. Inte samma grej om man inte har nån att hänga med i stallet.. eftersom jag spenderar 3-4 dagar i stallet så hinner man ju inte umgås lika mkt med sina vänner.. därför e det ju guld värt att ens vänner har hästar i samma stall så hinner man umgås å snacka skit där ;)

Här e några foton från vårt stall (foton tagna av Anna som äger stallet):





Ni som läser min blogg.. har ni tips på andra bra bloggar? Va inne å tittade på de där bloggbrudarna Kissie, Blondinbella å Kenza.. herregud säger jag bara! Så kom inte med tips om dem, tack ;)

Nu ska jag strax åka med Sofie till stallet och hjälpa henne lite med hoppning. kuul!!

Sen ska vi boka vår campervan som vi ska bo i i TRE VECKOR på Nya Zeeland.. har lite svårt att föreställa mig att vi ska bo i en bil i 3 veckor.. crazy.. Ska lägga upp en bild när jag vet vilken det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar