Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 11 oktober 2011

puuuhhh..

Fortfarande inte löst problemet med Fiji-dokumentet.. tröttsamt.. och stressande!

Skulle egentligen ridit idag men pga av lite ändringar så blev jag "fri" och har därför inget planerat.. PRECIS vad jag behövde!! Så ikväll blir det lite handling å laga mat å ta det lugnt.. looking forward to it!

Imorse när jag va på väg till jobbet å gick över ett övergångsställ så kom en ung kille å såg sig inte för å cyklade in i en man som hade sitt barn i en barnsadel på pakethållaren.. Killen bara cyklade vidare så pappan ropade efter honom att han skulle se sig för.. Då stannar killen, vänder sin cykel å börjar gå tillbaka å ryter med en mörk, aggressiv och obehaglig röst "vad faan har du för problem, din jävel".. å pappan bara upprepade att han ju fick se sig för och att det kunde hända olyckor m.m. å killen bara vrålade åt honom samma sak om å om igen.. heeelt sjuk! Så jäkla obehagligt.. Kändes som den killen hade kunnat gå fram å smälla till pappan å skita i att ungen föll till marken.. så obehaglig va han.. Men de cyklade åt vars ett håll sen som tur var.. puh! En reaktion som om han va påtänd.. läskigt!

Har haft sjukt mkt att göra på jobb.. underbemannade å många ärenden, så det e bara att jobba jobba jobba.. Jobbade över 45 minuter.. men det e bra för imorn ska jag gå hem en timme tidigare pga ska på ryggbehandling i Helsingborg :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar