Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 8 oktober 2011

nu e det lördagsmyyyyyys ;)

Ojoj vad dålig jag har blivit på att blogga, det ska jag faktiskt ta tag i nu!! Och jag ska inte bara skriva om min stackars rygg.. bara lite lite till.. Var på behandling nr 3 idag och det är enormt stor skillnad. Från början hade jag en yta på 2 dm i diameter som gjorde såå ont när hon rörde.. nu är den ytan ca som en femkrona.. otroligt!! men jag har fått lite mer ont från nedre delen av ländryggen ner i högra skinkan.. jag har varit spänd där innan också så hon förklarade att nu när det börjat släppa i ländryggen så blir andra smärtor å problem mer påtagliga. Så vi fokuserade på det. och det lossnade fint.. Kändes jätteskönt efteråt! Ska dit på onsdag igen så får vi se om det är lika påtaglig skillnad då.

Annars så har det varit fullt upp med jobb å häst. Förstår inte hur jag ska klara mig utan fina Jack i 6 veckor.. men men, kommer vara fullt upp på resan så det ska väl gå bra ;)

I torsdags va vi å såg Robert Gustavssons jubileums show. Jätterolig, många skratt! Men sjukt obekväm stol och alldeles för trångt.. mindre bra..

Igårkväll va jag på liten tjejmiddag med Sofie, Isabelle och kristina. Det är vi som rider Jack :) så det blev myycket hästsnack! hihi.. supermysigt och gott!!

Ikväll blir det en lugn filmkväll med min darling. Behövs ibland när veckorna är så intensiva. Och ikväll ska vi gå ut på sen kvällspromenad vid elva-tiden för då ska man kunna se meteorer fara fram över himmeln.. myyys!

Kram på er och ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar