Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 3 april 2014

Slut på bloggpaus

Ursäkta den långa pausen, ibland är det bara så mkt som händer i livet som gör att bloggen hamnar i skymundan..

Förra veckan var det mkt drama under veckan vilket var väldigt tröttsamt.. Sånt stjäl verkligen ens energi! Käkade middag å hade tjejsnack med mina två favokollegor på torsdagkvällen och det gav verkligen ny energi!

På fredagkvällen kom jag hem till en febrig å utmattad liten kille.. Febern kom å gick under helgen å berodde förmodligen på att tand nr 9 och 10 (som sitter längre bak å är större å därmed gör mer ont) är på väg..

I lördags var Mange borta hela dagen och kvällen å mina syskonbarn kom på eftermiddagen för att hänga å sova över. Tur de är så snälla, för jag hade huvudvärk å nackspärr hela dagen, plus att det kändes som att jag skulle bli sjuk..

Dagarna rullar på.. Snart helg igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar