Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 23 april 2014

Hej!

Detta blir ett kort inlägg... är så trött! men ville lämna ett livstecken.

Hade en fin helg med familj, vänner, invigning av grillen och trädgårdsarbete. Nu är kryddträdgården och trädgårdslandet klart med dill, persilja, gräslök, basilika, spenat, ruccola, huvudsallad, romansallad, rädisor, potatis, jordgubbar, vitlök, gul lök..... och så har jag planterat ut 9 tomatplantor från sådd-låda till vars en stor kruka! å så har vi vinbär, blåbär och krusbärsbuskar... och äppleträd... Ska bli spännande att se hur det går! Om allt växer som det ska så kommer vi ju inte behöva handla grönsaker och potatis eller bär på hela sommaren!

Bloggappen vill fortfarande inte publicera foton, och jag har inte fått nån respons på mina felanmälningar än.. har provat att ominstallera men det hjälper inte.. drygt! Ska ladda in fotona i datorn nån dag och publicera en bildbomb! Promise!

De senaste dagarna har varit tyngda av sjukhusbesök, (anhörig som är väldigt dålig).. :( Så hjälplös man känner sig när man inte kan göra något för att hjälpa till... <3


1 kommentar: