Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 23 april 2014

Ge blod!

Idag blev jag uppringd av blodcentralen. De har akut brist av min blodgrupp B- som är en ganska ovanlig blodgrupp så de behövde att jag kommer och ger blod. Så imorn ska jag gå upp extra tidigt för att ge blod innan jobb. Kommer va astrött men det är så värt det!

Tänk om alla som kunde skulle ge blod. Då skulle det aldrig vara nån blodbrist! Tänk om din förälder/ditt barn/ditt syskon eller annan nära skulle dö pga av att en påse blod saknades... om du hade gett blod regelbundet så hade det räddat din älskade... tänk så, och kom igång med blodgivning! Det tar en liten stund av ditt liv några få gånger om året. Just do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar