Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 19 april 2014

Påskafton

Borta bra men hemma bäst!

Har spenderat några riktigt härliga dagar hos mina päron i Falsterbo. Naturen där är svårslagen... Långa sköna vackra promenader.. Love it.. Det var t o m så att vi sa att vi borde ha flyttat dit (fast det har vi inte råd med, iaf inte den  storlek på hus och tomt som vi vill ha...)... Sen kom vi på att pendlingen därifrån till malmö är för lång.. En timme med buss! Enkel väg... Nej tack.. Plus att jag inte gillar mentaliteten... Så vi kom fram till att vi inte ville bo där trots allt..

Tänkte inte mer på det... Förrän vi kom hem till Kävlinge... Jag känner mig såååå HEMMA här!!! Och när vi kommit in i huset så utbrast jag "gud vad jag älskar vårt hus!!! "

En sån underbar känsla!! DET är svårslaget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar