Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 30 april 2014

Bildbomb

I brist på blogginspiration kommer nu äntligen en bildbomb!

Världens finaste Ludwig som njuter av en bit brie.


Så här ser det ut när jag varit i farten med maskrosplockaren! Har nog plockat sisådär 4-500 stycken! 
 

Luddi njuter av sommarvärmen å luktar på blommorna :)
 

Tomatplantorna
 

Kryddträdgården
 

Årets första grillning
 

Bus i duschen på Babysimmet. Denna grabb älskar duschslangen!
 

Nyklippt å nöjd :)
 

Goooooda musslor på Moccasin
 

Spanska Ridskolan i Malmö Arena!
 

Världens bästa Luddi undersöker gräsklipparen
 

Vår solstråle!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar