Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 20 april 2014

Crazy dreams

Tack bl a Sarah för att du skrämt upp mig om att jag skulle vara gravid.. Drömde inatt att jag plötsligt kände sparkar i magen och att det visade sig att jag var i femte månaden!! Paniiik!!  Ha ha..

Resten av drömmen klargjorde dock att det inte handlade om en sanndröm... Drömde nämligen att OBAMA bjöd ut mig på middag för att be mig vara hans hemliga spion, med uppdrag att spionera på hans stab å hitta en problemmakare.

Ha ha ha ha... Sanndröm!? Vad tror ni? :-P

1 kommentar: