Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 23 juli 2012

Wax on wax of

Gillar Plågoanden som vaxar mig.. Gick dit idag för ny bikinivaxning, förberedd på smärta.. Går därifrån 5 min senare något förvånad.. Hon tyckte att där va vissa hårstrån på gång så hon tyckte inte jag borde vaxa förrän om en vecka då de oxå är redo.. Hur ofta tror ni att någon inom den branschen gratis ställer in en tid på plats för att inte slösa sin kunds pengar?? Hon menade att det skulle bara resultera i att jag skulle få vaxa mkt tidigare nästa gång.. Kan ju inte annat än rekommendera dem - Studio Cera vid davidshallstorg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar