Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 4 juli 2012

A beautiful day!!

Började dagen med att åka till stallet för en ridtur på Flintan. Strålande solsken så jag va så sugen på att rida ut men vill inte rida ut själv. Tur som jag hade så va det två tjejer i stallet som va så gulliga å frågade om jag ville rida ut med dem =) Yaay! Så vi red ut en runda, men bara 30 min, så jag avslutade med 20 minuter på banan så han fick arbeta ordentligt. Härligt!

Efter stallet så gick jag, min darling och vår fina vän Linda till stranden å njöt en stund. När vi kom ner så va det supervarmt så jag passade på att ta årets första dopp i havet! wiiii, älskar det! Det va kanske 20 grader?! Svalt men sååå skönt en varm dag som denna =D

Nu ska jag strax cykla ner på stan för att äta middag med bästa Petra på vår favo tapas-restaurang! MMMMUMS!

Foto efter dagens dopp i havet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar