Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 17 juli 2012

Back to business

Har precis avslutat ett nästan två timmar långt telefonsamtal med en kär gammal vän och än en gång känner mig lyckligt lottad över så fina vänner jag har.. Vänner som det kan gå veckor eller månader mellan att vi hörs men ändå känns det som det va igår..

Nu e semestern slut och igår började verkligheten igen. Bävade lite inför att gå upp tidigt å jobba hela dagarna, men det har varit riktigt kul å skönt att va tillbaka på jobb :) saknar sovmorgnarna men men jag överlever!

Det jobbigaste har bara varit att jag sen igårmorse har ont i halsen, huvudvärk å nyser konstant... :/ blä!

På fredag är vi dock lediga för då ska min äldsta storasyster gifta sig med sin kärlek sen 13 år :) vi hade möhippa för henne i fredags så nu börjar det nog kännas att det e på gång.. Hihi.. Fina syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar