Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 5 juli 2012

Idioter

Blir så förbannad. Läste nyss att en kvinna blev överfallen när hon stannade sin bil för att hjälpa en man som låg medvetslös på gatan.. Han lurades bara så när hon stannade så hoppade två andra män fram och attackerade.. Hon lyckades sätta gasen i botten och klarade sig som tur var..

Idioter som dessa kommer ju göra att gemene man inte kommer våga gå ut och hjälpa människor som kanske är skadade eller sjuka.. Oskyldiga människor kommer dö i onödan.. Jag kommer fortfarande ta risken och gå ur min bil för att hjälpa till!! Jag hade aldrig kunnat förlåta mig själv att en människa dött framför ögonen på mig för att jag inte vågade göra något. Men det är för jävligt att man ska behöva tveka :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar