Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 10 juli 2012

Härliga dagar..

I lördags så började vi dagen med en golfrunda med våra goa vänner Agneta och Daniel. Det va inget toppenväder - småregnade hela tiden - men vi överlevde ;) Efter en runda så åkte vi hem till dem och bakade kanelsnäckor samt såg på film :) Vi såg "In Time" med Justin Timberlake - REKOMMENDERAS!












På kvällen åkte vi sen till mina föräldrar i Falsterbo och har sen bott där tills idag (tisdag). I söndags låg vi på stranden med mamsen, härligt varmt både i luft och hav.




Kvällen spenderades på Strandbaden där vi åt grillbuffé samt deltog i allsång. Grymt trevligt!! Även detta rekommenderas - varje söndag i juli på Strandbaden! Vi firade lite på strandbaden för att det va mammas och pappas 45-åriga bröllopsdag!! Galet länge! Samma kväll så fyllde en av de två som driver Strandbaden (nattklubb/restaurang i Falsterbo) år så det va väldigt mycket folk, härlig stämning och många skratt å fina sånger.









Igår så åkte vi in till stan för en födelsedagsmiddag med några vänner. Agneta fyllde år och visste inte om att vi skulle vara med så hon blev riktigt överraskad ;D hihi.. Vi åt på en grekisk restaurang i stan och åkte sen ner till Falsterbo igen. Vi har det så bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar