Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 10 juli 2012

Falsterbo Horse Show

Idag har jag spenderat dagen på FALSTERBO HORSE SHOW med min goa gamla barndomsvän Hanna som nuförtiden bor på Öland. Det va som på den goda gamla tiden när vi satt på läktaren och tittade på alla fina hästar som hoppade. Idag va det unghästar som tävlade och de är ju för söta!

Hannas kusin var med och tävlade med två hästar och innan det va hans tur så hängde han med oss på läktaren. Jag hade inte träffat honom sen han va sjukt liten och tävlade shetlandsponny ;) Nu är han 25 år och jobbar heltid med hästar, har över 20 hästar hemma på gården och tävlar upp till 1,50 m... Imponerande!!

Jag är så tacksam att jag växt upp inom hästvärlden och haft lyxen att rida så mycket som jag gjort. Hästarna betyder oerhört mycket för mig och jag önskade jag hade mer tid och pengar att lägga ner på en egen liten stjärna <3

Det va skönt att kunna promenera till hästtävlingarna på 5 minuter imorse istället för att sitta i långa bilköer halva dagen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar