Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 6 juli 2012

Bygga hus

Idag har jag lekt paparazzi :) Mange skulle hjälpa sin syrra å hennes sambo när de skulle gjuta grunden till sitt lilla extrahus och de ville att jag skulle hänga med å fota när de gjorde det. De ska först bygga detta lilla hus på ca 40 kvadrat å sen ska de bygga det stora boningshuset.. Alldeles själva!! De e grymt duktiga så det kommer bli kanon även om det tar tid.

Det nedersta fotot är innan gjutningen, och översta är slutresultatet :) fick dem inte i rätt ordning för jag bloggar via mobilen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar