Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 7 september 2011

Trött , tröttare...Lina..

Har fortfarande inte återhämtat mig helt från helgen och förmodligen för de senaste veckornas stress.. Är så trött hela tiden, trots jag sover som en stock hela nätterna.. kroppen och hjärnan är utmattad. Men då är det skönt att åka till stallet :) Va där igår och idag. Igår red jag ett hårt pass så idag va både jag och Jack trötta.. vi hade tänkt rida bommar och började men vi avbröt tidigare för Jack va så trött. Man måste lyssna på hästen.. Han älskar att hoppa så om han e trött när det finns bommar framme då e han verkligen TRÖTT! ;) Han får vila imorn..

Tankerna snurrar mkt under dagarna, försöker smälta alla intryck från festen.. det va en lång kväll där mycket hände.. Det va ju jättekul men samtidigt några downers, vilket känns synd.. Det har rett ut sig nu men synd att allt och alla inte bara kunde klaffa.. Man vill ju att allt ska va perfekt men det är det ju aldrig.. jaja, jag är ändå nöjd med min kväll!

Imorgon ska vi åka till mina föräldrar för liten fölsemiddag i efterskott. Mysigt! Jag har beställt en hallonmousse tårta från bästa konditoriet "Konditori Katarina" som vi ska ha med :) mmmmums! (http://www.konditorikatarina.se/?pid=26)

Vill bara lägga mig å sova nu men behöver diska å städa... å e ju borta imornkväll, å fredag kväll ska jag på tjejmiddag.. så jag ska tvinga mig att diska/städa i 30 minuter nu så har jag hjälpt till lite iaf ;)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar