Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 26 september 2011

Ingen dans på rosor...

Dagarna swischar förbi, hinner knappt tänka.. å det finns så mkt att tänka på som jag inte hinner tänka på så det känns nästan läskigt.. hade behövt en ledig vecka att bara ligga i sängen å fundera över allt.. jag tror att det har lite att göra med att jag inte har varit ledig i sommar.. ska bli såå skönt med långledigt! Fem arbetsveckor kvar sen åker vi lördagen den 29 oktober.. och idag om 5 veckor landar vi på Nya Zeeland! Nästan 6 veckor på nya Zealand och Fiji... LÄNGTAR!!! Och på lördag är det 2 månader tills vi gifter oss.. på en strand på Fiji.. overkligt!

Mycket att se fram emot med andra ord :)

Samtidigt med all min lycka så har jag en vän som kämpar och går igenom en svår kris i sitt liv.. samma kris som jag gick igenom häromåret... och ingen situation är likadan som en annans, även om det handlar om samma grund.. alla är vi olika.. darfor kan jag inte ge så många råd... bara berätta min historia, säga till henne att följa sitt hjärta... och lyssna! Inte döma... livet är ingen dans på rosor, ibland måste man kämpa. Det svåra är att veta vad som är värt att kämpa för....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar