Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 5 september 2011

Påbörjar ett nytt decennium....

...med en ny blogg!

I lördags 3e september 2011 fyllde lilla jag nämligen 30 år!! Känns inte så mycket.. känns helt rätt! Jag ser mig själv som 25 i spegeln men känner mig som 30. Jag är inte lika intresserad av att festa varje helg, utan tänker mer på allt jag kan göra på söndagen, på att skaffa hus, skaffa barn och massa annat som jag alltid förknippat med 30+ .. Konstigt... undrar om det kommer bara för att jag vetat att jag snart skulle fylla 30.. ha ha...

Jag inledde i alla fall mitt 3e decennium med ett ordentligt partaj!! I lördags hyrde jag en lokal i Malmö och firade min födelsedag med 45 vänner :) Det va stressigt till en början men jag slappnade av mer och mer och släppte loss. Det va en härlig kväll! Jag känner mig lyckligt lottad med alla mina fantastiska vänner <3

Det var en stressig vecka (veckor) innan festen och en seg dag efter.. Kom hem vid halv fem på morgonen (sista gästerna gick vid fyra), sov 3 osammanhängande timmar och sen åkte jag tillbaka för att städa och lämna över lokalen.. det tog drygt två timmar sen åkte vi hem igen och slappade resten av dagen.. Somnade vid nio men har varit trött som den hela dan idag.. Så det blir tidigt i säng ikväll igen ;) Är otroligt tacksam för all hjälp jag fick av Linda både på kvällen och dagen efter, hon är fantastisk!

Har precis ätit middag... rester från festen såklart... hade köpt/lagat ca 3 gånger mer än vad jag hade behövt!!! har delat ut en hel del till folk som va där men har ändå MASSOR kvar.. tur det va gott.. pastasallad med lufttorkad skinka :)

Nu ska vi planera vinterns skidresa till franska alperna.. Min underbara blivande man gav mig nämligen en skidresa i 30-års present!!! :D

UPPDATERING:

Nu har vi preliminärbokat en vecka med UCPA i Serre Chevalier!! Ska bara få godkänt på semestern från jobbet också ;) håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar