Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 26 september 2011

migrän å ryggproblem...

Idag har jag haft en dundermigrän.. blä! Desto roligare besked är att idag har jag fått svar om min rygg.. minns inte om jag skrivit det men jag har ju varit dålig i min ländrygg i många år, det började med ett tungt lyft som gjordes fel.. Jag har behandlats fram och tillbaka av sjukgymnaster, akupunktur, kiropraktorer, naprapat m.m. men inget har gjort mig smärtfri... Så nu till sist fick jag nog å gick till läkaren igen å krävde att få röntgas, så jag röntgades för en vecka sen och fick svaren idag som sagt.. INGA SKADOR PÅ KOTORNA/SKELETTET!!! Tjohoooo!!! Ni förstår inte hur glad jag är för det..för det hade inneburit att det vore svårt att behandla det... det va en disk som satt lite lägre och det kan ha med den att göra men behöver inte vara så.. så de tror det är rent muskulärt nu.. så jag har fått en remiss för sjukgymnastik hos min naprapat i 8 veckor! Grymt bra!!

Jag måste ju få ordning på min rygg, vilket kan ta tid, om jag ska klara av en graviditet nån gång i framtiden.. vill inte vara sängliggande med smärtor.. plus att det är väldigt begränsande att ständigt ha ont å va stel.. Jag kan inte riktigt föreställa mgi hur det hade känts att vara smärtfri å mjuk i ryggen... det e så många år sen sist... overkligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar