Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 20 september 2011

tick tack...

Huuuu, dagarna går så fort.. hade behövt 36 timmar per dygn… minst! Så mkt att göra, jag förstår bara inte varför det aldrig tar slut? Hela tiden nya grejer.. Jag tänker att nu ska jag bara göra detta sen kommer det lugna ner sig.. men det gör det aldrig..

å jag känner mig som en dålig kompis som inte hinner umgås så mkt som jag vill :( Å jag har fler närstående som går igenom olika tuffa saker i sina liv just nu å jag skulle bara vilja åka hem till dem allihopa å hjälpa dem reda ut allt… ta hand om dem så de mår bra.. Men just nu räcker jag inte till.. och sen är det grejer som jag inte kan lösa ens om jag försökt men jag kan ju stötta… å jag försöker så gott det går.. puh!

Samtidigt har jag ju allt mitt som ska hinnas med också.. får ju inte glömma bort mig själv och Mange!! Vi har haft så lite tid tillsammans själva nu där vi kunnat sätta oss ner i lugn å ro å äta en god middag ta ett glas vin och bara prata.. så nu har vi bokat in det på fredag!! Längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar