Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 12 april 2014

Våren är här!

En sån varm å härlig dag!! Har fixat i trädgården (igen). De förra ägarna har nog varit lite lata de sista åren, men vi ger trädgården en riktig omgång nu, så hoppas jag nästa vår blir lite lättare :) Mange har t ex grävt upp brännässlor, stora å med superrötter.. Å massa annat ogräs.. Jag har nog plockat 100 st maskrosor.. Minst.. Och det finns minst lika många kvar.. Tack å lov har vi fått världens bästa maskrosplockar-verktyg av min syster så man behöver inte ligga på knä å plocka. :-)

Idag invigdes både gräsklipparen, häcksaxen och trimmern. Tog bara 40 min att klippa hela gräsmattan! Gött!

Måste säga att det är väldigt kul med trädgårdsarbete. Än så länge.. Har full förståelse för att man kommer bli trött på det i framtiden, men detta första år är bara kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar