Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 15 april 2014

Var är jag?

Känner att jag blivit lite hårdare som människa.. Orkar inte ödsla energi på bullshit... Slutar bara bry mig istället.. Sen vissa dagar kan allt skölja över mig å få mig att känna mig riktigt deppig.. Hormoner som spökar kanske.. Som får mig att överreagera eller ta åt mig av saker jag vanligtvis inte bryr mig om.. Avskyr sånt..

Känner mig stressad för tillfället.. Jag har förlorat förmågan att hålla flera bollar i luften. Har alltid haft ett grymt kom ihåg, men nu är det guldfiskvarning! Detta gör mig stressad.. Måste få tillbaka mig själv igen! But how?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar